FM WORLD for Beirut!


Aug 10, 2020
FM WORLD for Beirut!

The world was shocked by another tragedy! It affected us strongly because it happened in the country where our branch is located. In Beirut, there was a huge explosion of dangerous chemicals stored in the port –  the main import canal. The massive explosion destroyed buildings at a distance of 10 kilometres and was felt even in Cyprus, which is 200 kilometres away. The balance of the victims of the incident is constantly growing, but it is already known that hundreds of thousands of people were left homeless.  
The citizens of Lebanon, which is in the midst of an economic crisis, are facing another one. This is yet another time when the world should unite to support those most in need. We are facing the test of humanity that we will surely pass!

We are opening a fundraiser to help those affected by this tragedy. How to donate?

1. Log in to your profile in FM WORLD store.
2. Enter BEIRUT in the search window. Select a product with this name. (product code 777777.00)
3. The number of selected products corresponds to the amount you wish to donate in local currency.
    Example: your shop's currency is Euro, so if you want to donate 50 € - choose 50 items.
4. Add the product to your shopping basket.
If you don't select the product while shopping, you will also be able to donate the selected amount in the order summary.

All the money collected will be transferred to the Polish Humanitarian Action. The raising funds will last until August 31st, 2020.

 

أف أم ورلد تقف إلى جانب بيروت

العالم كله صدم لمأساة جديدة! و نحن قد تأثرنا بها كثيراً لأنها أصابت بلداً حيث لدينا فرع للشركة.

لقد وقع انفجار كبير لمواد كميائية مخزنة في مرفأ بيروت، بوابة لبنان التجارية. الإنفجار الكبير دمّر أو صدّع مباني على بعد ١٠ كلم و قد أحست به قبرص التي تبعد ٢٠٠ كلم من بيروت. عداد الضحايا يتزايد بإستمرار و ما نعرفه حتى الساعة أن ٣٠٠،٠٠٠ شخص أصبحوا مشردين. نذكر ايضاً أن لبنان يمر بأسوء أزمة إقتصادية تضربه.

الآن هو الوقت المناسب لكي نتحد جميعاً لدعم من هم بحاجة. نحن نواجه إمتحان الإنسانية الذي سننجح به حتماً. لقد خصصنا حساباً لجمع التبرعات للذين تأثروا بهذه الكارثة. كل ما عليكم فعله هو الدخول إلى حسابكم في FM WORLD on line و تكتبوا BEIRUT في خانة البحث و تختاروا منتج بهذا الإسم. أن عدد المنتجات التي تختارونها تساوي المبلغ الذي تريدون التبرع به بالعملة المحلية. كما يمكنكم أن تتبرعوا بأي مبلغ تريدون في ال order summary. كل الأموال التي تتبرعون بها حتى ٣١ آب ٢٠٢٠ ستحول الى Polish Humanitarian Action.

نحن نعلم أنه يمكننا الإعتماد عليكم بعد الذي اظهرتموه من سخاء في مكافحة حرائق استراليا و ايضاً في محاربة كورونا. لذلك نحن نعتقد أنكم لن تترددوا في المساعدة مرة أخرى.